تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۴
تعداد نظرات: ۲۱۲ نظر

زیدآبادی: روند مذاکرات عجیب و مشکوک است | پشت پرده این پیشرفت سریع چیست؟

احمد زیدآبادی نوشت: یا حرف‌های یکدیگر را به درستی و دقت ادراک نمی‌کنند و با نوعی سوءتفاهم، آنها را مصادرهٔ به مطلوب می‌کنند؟ یا اینکه یکی از دو طرف و بلکه هر دو، از مواضع اعلام‌شده عدول کرده‌اند و به قصد دستیابی به توافق سریع از خود انعطاف غیرمترقبه نشان می‌دهند؟

زیدآبادی: روند مذاکرات عجیب و مشکوک است | پشت پرده این پیشرفت سریع چیست؟

رویداد۲۴| دور دوم مذاکرات دیروز در رم برگزار شد و به گفته مقامات دو طرف خوب پیش رفت، آنقدر که برخی تحلیلگران می‌گویند ورود به مباحث فنی به معنی حصول توافق - حداقل در مواردی - است!

احمدی زیدآبادی، اما این سرعت در پیشرفت را مشکوک و عجیب می‌داند. او در کانال تلگرامی خود نوشته: کمی عجیب نیست؟

یک مقام بلندپایهٔ آمریکایی مذاکرات رم را همراه با پیشرفتی خوب دانسته و سید عباس عراقچی وزیر خارجهٔ جمهوری اسلامی نیز اظهارنظر کم و بیش مشابهی داشته است.

این سطح از پیشرفت در دو دور مذاکره برای من قدری عجیب است، زیرا دو طرفی که مواضع اعلام شدهٔ آنها از هم فاصلهٔ جدی داشته باشد، قاعدتاً مذاکرات‌شان خالی از چالش پیش نمی‌رود و به این سرعت پیشرفت نمی‌کند.

داستان چیست؟ دو طرف هنوز در مرحلهٔ بحث بر سر کلیات هستند و وارد جزئیات حساس نشده‌اند؟ یا حرف‌های یکدیگر را به درستی و دقت ادراک نمی‌کنند و با نوعی سوءتفاهم، آنها را مصادرهٔ به مطلوب می‌کنند؟ یا اینکه یکی از دو طرف و بلکه هر دو، از مواضع اعلام‌شده عدول کرده‌اند و به قصد دستیابی به توافق سریع از خود انعطاف غیرمترقبه نشان می‌دهند؟

یا اینکه پیش از آغاز رسمی مذاکرات، با تلاش میانجی‌ها برخی توافقات به صورت محرمانه به انجام رسیده و کار را ساده کرده است؟

امیدوارم داستان مربوط به دو مورد اول نباشد و مذاکرات با همین سرعت به زودی به نتیجه برسد، چون به نتیجه رسیدن آن برای ایران و منطقه و جهان خیر است و شر بزرگی را از سر هر سه برمی‌دارد و شروران را منزوی می‌کند.

زیدآبادی در مطلب دیگری نیز اعلام موضع با تاخیر آمریکایی‌ها را مشکوک ارزیابی کرده و نوشته بود: مقام‌های آمریکایی تا این لحظه هیچ اظهارنظری در مورد فضای حاکم بر دور دوم مذاکره با مقام‌های جمهوری اسلامی در رم نکرده‌اند.

تأخیرشان قدری مشکوک است، اما همینکه قرار به برگزاری دور سوم مذاکرات شده است، خودش نشانگر امید به آینده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
18
65
یواش یواش اون هایی که دلار و یورو و طلا خریده اند ، خودشان را لو می دهند !!!
مشکلت چیه زیدی ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خدا از قبیل زید آبادی را هدایت کند الهی آمین یک بار سراغ ندارم حرف امیدوار کننده گفته باشد او مثل کسی که گفته بود من در هر حال قهر می کنم ..هرچند تاریخ مصرفنظریه هایش گذشته چون در هر موضوعی اظهار نظر عامیانه دارد.کاش پیش بینی اش که خلاف از کار در آمد شهامت پذیرش داشت وسر انجام سکوت می کرد .
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
آمریکا دو گروه حاکم بر مردم داره دمکرات وجمهوری خواه وهر دوره ریاست جمهوری یک گروه به نوایی می‌رسد غارت می‌کند البته به سیستم ضرر نمی‌زند ولی ایران چند گروه هستند وووووووووووو
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
اره موافقم. راضی نیستن اصلا مذاکره و صلح صدسال دیگه هم اتفاق نیافته. اونقدر خوردن پول این مملکتو مال منم بخورن سیر بشو نیستن
ایرانی اصیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
این مردک سیرجانی محتکربی بته این بادمجان هم خودش را قاطی میوه هاکرده مثلاشناخته شودبه این نخاله های وطنفرو ش محتکرستون پنجم، جیره خواران اجنبی خاینین ابدا اعتنا نکنیداین عمله های اجنبی وطنفروش ازشادشدن ملت عصبانی میشوندعامل گرانی و احتکاراین جانوران دوپاهستند ماهواره ایهاسلطنت طلبهای بها یی بحرین فروش بی ارزش وا قعاکثیف ونجس هستندازانها دوری کنیداین بهاییها تعصب و غیرت روی وطن، ناموس،دین را گناه وبی ارزش، محسوب می کنندایده شان بخوانیدهمه رابه سطل اشغال دیلیت میکنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
اون مشکلی نداره ، ولی مشکل تو اینه که زیادی خوشبینی و حرف رهبری که گفتن من بدبینم به مذاکره با آمریکا و شجاعانه و شرافتمندانه نیست
طیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
27
51
باسلام خدمت جناب زید ابادی
من برای شما احترام زیادی قائلم ول باید قبول کنید که شما سیاستمدار نیستید شما مانند ان ناظری هستید که کجی دیوار را میبینید ولی معمار نیستید که کجی را اصلاح کنید لطفا صبر کنید تا سیاستمداران کار خودشان را بکنند
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
احسنت دیگه لازم نیست من جواب دندان شکن بدم به این زیدناآبادی آخه الله اکبرهرچی میگم دهنم بسته بمونه
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
ایشون دکتر زیدآبادی هستند و سواد کافی دارند برای اظهار نظر و تحلیل مسایل مورد نیاز بخشی از مردم،،، مگه نه؟
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
جناب آقای زید آبادی می‌فرمود در تعطیلات نوروز آمریکا حمله خواهد کرد.خود آمریکا هم دلیلش را نمی دانست.تمایلات را نباید در قالب تحلیل بیان کرد .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
آقای زیدآبادی شما حسادت می کنید یا فضول معرکه اید خجالت بکشید با این تحلیل های مغرضانه مگه منافع شما و دوستان کاسب تحریمتان در خطر است
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
داداش اقای زیدابادی حرف حقی زدن.امریکاباان شرایطهایی که اعلام کردند.مشکوک میزنن بااولین جلسه ودومی.حرف ازتفاهم ووروندپیشرفت مذاکره بزنن.اقای زیدابادی درست گفتن فقط یه راه داره روندخوب باشه که یکی ازطرفها ازگفته هاش عدول کنه.امریکا گفته.هسته ایی بایدبرچیده بشه.سپاه بایدخلع سلاح بشه وتحویل ارتش بشه.بردموشکهابایدازدوهزارکیلومتربیشترنره.رهبری منحل بشه.ایران تویمن لبنان وعراق سوریه وغزه هیچ دخالتی نکنه.وکمک نکنه به حماس وحزب الله وبقیه گروها.خب شمابگیدبااین شرایطها چطوری الان مذاکره سازنده وخوبه والا همه میدونن مشکوک میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
12
59
یا شاید طرف آمریکایی با نرمشهای اولیه تیم ایرانی را سر ذوق موفقیت می‌آورد تا هم احساس موفقیت و غرور کنند و هم به مردم القای مفید و نتیجه بخش بودن دیدارها را القا کنند و ناگهان آمریکایی‌ها در گفتگوهای بعدی تیم ایرانی را در سختی و تنگنا قرار دهد طوری که نه راه پیش داشته باشند و نه راه پس و مجبور به تسلیم شوند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
....راه پس وپیشی وجود ندارد...یه نفر به کسی میگه گوشتو میگیرم دور دنیا روبهت میدم ...اون هم میگه ..دور بده مگه باهم نیستیم
ابوالفضل دهقان تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
27
52
برای آقای زیدآبادی فقط پیام یأس و ناامیدی به مردم مهم است اینها چه از جان مردم می خواهند ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
19
67
من میگم عراقچی زبان انگلیسی را درست متوجه نمیشه
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دیگه پیشرفت داشته
آخه چه کلکی میتونه تو کار باشه؟
نون شما ها آجر میشه درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
مذاکره وتوافق آمریکا با حکومت ایران چرا فکر می کنید نشدنی است؟
علی اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
42
زرب مثل اصفهانیها میگویند چشمم آب نمخورد ولی انشااله به توافق خوب برسند انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
9
30
لعنت به پلیدان و خبیثان مرده و زنده که مظلومان و پاکان را به اسیری گرفته اند ،،، و شر اعمال شان الساعه به خودشان بر گردد و پاکان و مظلومان آزاد شوند که پستی و پلیدی محکوم به شکست و پاکی غالب و پیروز. روز انتقام برای آنان که اسیر کرده بودن مظلومان را. فرا می‌رسد به زودی ،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
14
48
من فکر می کنم هدف آمریکایی ها وارد شدن به سایت های هسته ای ونطامی به بهانه مذاکرات ولی در واقع برای یافتن نقاط ضعف وکسب اطلاعات است اینکار هزینه حملات آتی آنها را کم هزینه تر وضربات آنها را کاری تر میکند
پاسخ ها
محسن تقی پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
شما لطفاً فکر نکن ، آخه این چه منطق مسخره ای هست که داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
آمریکایی ها که قرار نیست به سایت ها ورود کنند ....آژانس...
ابوالفضل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
آمریکا قراره فقط به سایت های هسته ای بره اونم در حد چند نفر دیپلمات.اونا با ماهواره همه جای دنیا رو میبینند! با اطلاعات دو سه نفر دیپلمات نمیشه به کشوری حمله کرد.اگه آمریکا میخواست به ایران حمله کنه در زمان صدام و یا در زمان جرج بوش اینکار رو میکرد.آمریکا هیچوقت به ایران حمله نمیکنه.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
همین الان هم اونها مطمئن باش از همه جیک و پیک اینها خبر دارن نیاز به این راهها ندارند از بمب توی بالش هنیه تا جلیقه ضد گلوله سر نماز توی خونه خودش و حملات مؤثر و دقیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
39
5
در عجبم از زنی به نام مادر وهب نصرانی که حتی به سر بریده بچه خودشم رحم نکرده وارد جنگی شده نه نه دلیل میدونسته نه مرگ پسرش سود و ضرری داشته. اعمال زن برایش کافی است و حتی توان تجزیه و تحلیل کار این زن برایم مبهم است
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عمرا یکی مثل تو جایگاه و مقام این زن را بفهمد که در راه معبود و اطاعت از امام از همه چیزش می‌گذرد بدون اینکه دشمن ذره ای تردید در او ببیند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
چی میگی
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
همون بهتر که درک نمیکنید
چرا که درک این که مقابل جمعیت بیش از ده هزار نفری بایستی ودر حالی نیروی امام چند ده نفر نباشد و حتی باز برایت قابل درک تر نخواهد بود در حالی که مسیحی هم باشد و پیرو دین اسلام نبوده باشد ولی مهم اینه که صدای کیست به یاری ما بشتابد پاسخ بدهد و پس از صحبت با ولی خدا حق را از باطل تشخیص دهد .
بله متاسفانه آنهایی که اصحاب پیامبر بودند و در سپاه یزید باقی ماندند هم درک از شر و خیر نداشتند و فقط بدنبال مال و غنائم بودند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
27
بحث بحثه نداری ومفلوک شدن است.
بحث بحثه ته کشیدن قدرت بعضیها هست
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
وقتی عاشق بشی سر معنا ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
20
39
ای ملت ایران بروید و 10 بار دیگر قسمت آخر سریال مختار و دیالوگ مختار را در مورد تزویر ببینید ببینید تزویر با چه روش و شکلی اول دستانتان را می‌بندد و بعد گردن تان را میزند
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
جومونگ هم همش می گفت.حمله کنید .یعنی ما باید به آمریکا حمله کنیم؟؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
به قول خودت فیلم مختار! از کجا بدونیم ۱۴۰۰ سال قبل همان تزویر اون کار رو کرده؟ضمناً الان زمان شمشیر گذشته و همه چی فرق کرده.اینم بگم انگار تو هم دلار خریدی،آره ؟
ناشناس
| France |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
مختار چه ربطی دارد به مخ تار
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
7
29
چرا مگر دارید ضرری نصیب شما میشود که دنبال کار شکنی میگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
6
39
خدا ریشه هرچی وطن فروش خیانت کار است را بکند
پاسخ ها
علی قربون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
کنده ریشه آنها را
بقیش میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
3
23
زیدآبادی قبلا طور دیگری بدبینانه ماجرا رو پیش بینی کرده بود. حالا با ایشون هماهنگ نشده عیب نداره بزار جلو بره
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
11
16
آغای زید آبادی یا های شما نشان از بی خبری شما از سیاست واقعی دارد وشما در گروه افساد طلبان در حاشیه هستی واز بادمجان های دور قاب وابزار دست از خودت بگو چه داری
آمریکا نیاز دارد به توافق با ایران چون سالها تحریم گروهی
وتطمیع گروهی مثل حزبی شما وتردید های کلی با گزینه های که همه از زیر میز بیرون نیامد وشعار روی میز بود راه به جایی که میخواست نبرد واز درون نیز به لحاظ اقتصادی وزیر ساختی
دچار مشکل شده لذا نیاز به آرام کردن اوضاع وکنار آمدن با روسیه وایران دارد چون از طرف چین که سالهاست از سرگرمی آمریکا در منطقه خاورمیانه و تا خاموش حرکت کرده وبر آمریکا برتری پیدا کرده است شما این وسط نخود کدام آشی قبلاً در صدر گفته شد .
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
اینقدر هم که شما میگی ساده نیست که بخاطر چین برای ما کوتاه آمدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
16
6
چقدر بدبینی زیدابادی ، مسائل داخلیو همینجوری تحلیل میکنی ، اولا ترامپ گفت فقط. بمب اتمی نسازید بعد دید بعضی ها ذوق کردن برای مذاکره ، پررویی کرد گفت هسته ایی موشکی ومنطقه ایی ، بعد که رهبر مدبر و فهیم گفت مذاکره بی مذاکره ، پوز ترامپ خورد گفت بیا فقط هسته ایی ، باز ویتکاف رفت بعد مسقط ، روبیو زد پس سرش گفت سه و شصت وهفت درصد چیه ، بگو غنی سازی صفر ، باز ایران قهر کرد ، گفتن باشه بابا شنبه بیا ایتالیا یه کارش میکنیم ویتکاف گفت کوتاه بیا محسن ، من یه خاکی به سرم میکنم ، بعد مذاکرات رم مثبت بود، چهارشنبه جزییات فنی غنی سازی وشنبه به لطف ویاری خدا توافق حالا موقت وجزیی ، خدا زده پشت کله ترامپ و ویتکافو و گابارد و ...... پشت پرده و بدفهمی نداره استاد !!!!!!
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
کاری به حرف های زیدآبادی ندارم. اما کسی به امریکا و ترامپ و وعده ها و قول های اینا، اعتماد کنه و خوشبین باشه. اوج سادگی و جهالته
کمال
|
Canada
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
31
مشکوک نیست واقعی است , ما هم اکنون شاهد سر بر آوردن نوک کوه یخ تغییرات در سیاست خارجی جمهوری اسلامی هستیم , من تعجب نخواهم کرد اگر این مذاکرات به عادی سازی روابط و بازگشایی سفارت خانه ها بیانجامد
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
هنری کیسینجر میگه. دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا مرگبار است
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
7
20
اگر شماها، دشمنان به‌‌ظاهر دوست پزشکیان بذارین، هیچ پشت پرده ای نداره. جنابعالی به ظاهر دوست پزشکیان هستی اما از قبل انتخابات تا به امروز فقط داری آیه یأس می خونی و بذر ناامیدی میکاری. ما مردم حواسمون به همه تون و حرفهایی که می زنین هست و خوب می دونیم که پشت پرده اظهارات شماها چی هست. چیزی نیست جز حسادت.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
3
68
مهمتر اینکه اگر به این راحتی توافق قابل حصول بود ، چرا 46 سال ملت را عذاب دادید و جوانیها را سوزاندید و این همه هزینه به مردم و کشور تحمیل نمودید؟
پاسخ ها
علی قربون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
واقعا اگر نمیدونی چی بگم
باشه میگم اگر نوک قله نبود خبری از مزاکره نبود اونها خوب میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
هر چند عاقبت این مذاکرات معلوم نیست و خدا کند که فریب نخورند اما اگه ۴۶ سال پيش با آمریکا توافق کرده بودید امروز یک فشنگ نداشتید و مطلقا اجازه نمی‌داد ایران قدرت موشکی داشته باشد و دیگر پیشرفت‌های نظامی ایران
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دوست عزیز، ایران،متاسفانه، بارها در مسائل گوناگون،با امریکا وارد مذاکره شده،اما در همه موارد،بعد از انجام دادن همه توافق توسط ایران، امریکا زده زیر قول و حرفش،امریکا قابل اعتماد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
23
دوست داری ده سال طول بکشه زود تمومش کنید بره زمانی روحانی ۸ سال زمان برد الان داری میگی چه با عجله
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
16
8
تو درک و فهم درست و حسابی نداری
مشکل همینه
بعد فردی با این درک و فهم اندک و پایین در مورد پیچیده ترین مسائل سیاسی اظهار نظر می کند
آدم از تعجب شاخ در میاره ?????????
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
7
13
آقای زید ابادی مذاکره میکنند نه مخاسمه وقتی قرار به مذاکره شد تعادل حکم میکند نه تقابل کمی خوش بین باش منافع شما هم محفوظه انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
امثال آقای زید آبادی فقط بدنبال جو سازی هستن اگه همه چیز مثبت باشه اینا جنبه ی منفیشو میگیرن وبرعکس
سعید
|
Canada
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
9
خدا این کارشناسان را ازمانگیره کارشناس شدن که هرچه مسیر باشه اینا مخالفت کنن بگن مذاکره خوبه کارشناس بگه بده اگه بگن مداکره نمیشه کارشناس بگه مذاکره باید بشه در ایران کارشناس یعنی مخالف
مصدق کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
21
انشاالله هر دو طرف،بی توجه به خواست بدخواهان،توافق کنند،تا چشم بدخواهان کور شه،
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
کاری به حرف های زیدآبادی ندارم، اما به قول هنری کیسینجر، دشمنی با آمریکا ممکن است خطرناک باشد اما دوستی با آمریکا مرگبار است
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
9
ناراحتی؟....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
7
آقای زید آبادی ببخشید از شما اجازه نگرفتند حتی قاتل هم حزبی شما منتظر پست جدید از دولت فعلی است،واقعا شرم آور
امانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
6
4
اینکه بعضی ها مثل این آی کی یو وطنی بدون دراختیار داشتن متن کامل مذاکرات چه جنبه‌های مثبت یا منفی آن به زعم خودشان اظهار نظر می‌کنند بیشتر برای جلوه نمودن خودشان است والبته بدستور ارباب بزرگ جهانی برای تشویش اذهان عمومی ملت بنظر میاد بابد مجلس دولت وقوه قضائیه برای افرادی که درهنگامه اینگونه موارد مثل همین مذاکرات با آمریکا دنبال یاس ونومیدی مردم وآب به آسیاب دشمن ریختن ودراصل ایجاد تشویش عمومی هست بدون اینکه حتی نیم درهزار قضایای مربوط را درک کرده باشند قوانینی وضع کنه تا این افراد را به سزای عمل وحرف دشمن شاد کن ومردم مایوس کن برسانند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
6
15
مگه بده که توافق بشه مردم بدبخت ازاین تورم نجات پیدا کنن دلال
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
دوست باسواد من.ریشه تورم و نود و نه درصد مشکلات اقتصادی،مربوط به داخله،نه تحریم.از مصر، نوکر اسرائیل و امریکا تا ترکیه امریکا پرست تا ارژانتین که یجورایی مستعمره امریکا شده، چرا تورمشون دو برابر و سه برابر ماست.اونا که تحریم نیستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
نترس چه مذاکره بشه یادشه هر روز اجناسو گران‌تر می‌کنند کاسبان مردم ۴۶ ساله درتاریخ تحریم هستند واخر هم بشکست سنگین در کشورهای منطقه تاریخ ساز شده اسرائیل رادیگرحق تهدید ندارد امریکا هم منافع روباروسیه به سود خوشان می‌برند اسرائیل هم به تمام اهدافش رسیده آمد سوریه لبه مرز ساکن شده که راحتر بزنه آقایان باچه کارتی رفتند مذاکره این یک سوال هست این مذاکره به لای جرز دیوار هم نمیخوره به نفع مردم ایران نیست برعلیه مردم وبه بقای عده ای که از جنگ فرار کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
2
اقای زید ابادی فعلا زود قضاوت نکنیم ومنتظر باشیم ومرور کنیم جمله امام علی را در نهج البلاغه:دنیا اشفته بازاریست که بعضی در ان سود میکنند وبعضی زیان،مشخص خواهد شدچرا؟چگونه؟چه کسانی؟ منتظر باشید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
12
امیدوارم دست آوردهای نظامی به فناندهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
آمریکا واسرائیل وعربستان قصد دارند همین کارها کنند.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
5
8
خواهشاً سکوت کن و وقتی کسی ازت سوال کرد حرف بزن و اگرم حرف نزدی کسی بهت نمیگه گنگی
J
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
14
آقای زید آبادی به شما چه مربوطه مذاکرات چطور پیش میرود بگذاریم توافق صورت بگیرد واز این بدبختی و فلاکت نجات پیدا کنبم،، شاید هم شما هم از کاسب های تحریم هستید یا طرفدار آنها
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
انسان بی سواد کیست؟؟؟
کسی که با ساده لوحی،فکر میکنه، مشکلات کشورش،با توافق و بله قربان گفتن به امریکا،حل میشه و از فرداش دلار پارو میکنه و امریکا میاد همه مشکلات کشورش رو حل میکنه.
اما در واقعیت،از ترکیه و ارژانتین تا مصر امریکا پرست،مشکلاتشون،ده ها برابر بدتر از ما هستش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
مشکل همینه که به نفع خودی هاست یابه نفع کشور ومردم مذاکره صورت بگیرد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
8
6
دولت سوم روحانی فریدون دیپلماسی التماسی اماده تحمیل برجام خسارت محض ذلت بار
زیدابادی مزدور افسادطلبان فتنه گرخائن.
پاسخ ها
یه کارگر روزمزد ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
برو بمیر با کل ۲درصدتون که جای شماها بیابانهای آفریقا و سرنگیتی در میان کفتار های مردار خوار هستش نه در داخل این سرزمین مقدس. ای متهمان ذهن بیمار. ای فرا داعشیهای از نسل ابلیس.خدا رو شکر که اگر تا چندی پیش رهبر معظم انقلاب. فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه. اساتید بزرگ و نامی دانشگاه ها .و تمام ۹۸ درصد جمعیت و ملت اصیل ایران که از وطنشان همچون ناموس خود دفاع می‌کنند به علتهای زیادی منجمله بزرگواری.گذشت کردن که آنهم هنر بزرگان است. سکوت در جواب انسانهای نادان و احمق. و رسیدگی به امور اصلی کشور از جمله وضعیت معیشت مردم بجای تحویل گرفتن و شنیدن حتی یک کلمه از زبان شما قشر ۲درصدی. اقلیت تندرو و متوهم و تفکر بیمار و فراداعشی کفتار صفت و فرعون و نمرود و ابلیس زاده.و شما کفتاران هار بجای سر تعظیم فرود اوردن در برابر سکوت این ملت غیور و رهبرشان که بخاطر بزرگواری بود سواستفاده کردید و فلان چیز سپاه بالا میرفتین و از فلان چیز ارتش پایین می آمدیم انگار که همه پشتتون ایستاده اند...اما امروز دیگر از ان گذشت که لیاقتش را ندارید خبری نیست و تا تکان میخورید چوب تر روی سر شما و امیرحسین ثابتی ها و بانکی گورها و مفسدان و کاسبان تحریم و بیت المال خوران است. تا نباشد چوب تر فرمان نیارد گاو و هر...حیف گاو و خر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
باشه بابا اصلاح طلبا یزید شما هم لا
بدپسر امام حسینید برو کشکتو بساب چون جفتتون خون مردمو کردین تو شیشه
علی اصغر قاسم پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
3
18
البته عجیب نیست، آمریکا و کشورهای غربی به آستانه رسیدن مواد هسته ای مشکوکن و سعی دارن مذاکرات زودتر به نتیجه برسه، از جهت دیگه طرفها می دونن که رسیدن به راه حل منطقی و توافق به نفعشونه و مایل و مشتاق به صلح هم هستن، هم برای ایران خوبه و هم آمریکا و هم بقیه ی کشورها، امید که این مذاکرات به صلح کامل و خاتمه دادن به تنشها و برقراری روابط مفید و بازگشایی سفارتخانه ها برسه و به این نزاع بیهوده ی زیانبار خاتمه داده بشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
17
خیلی ساده است
با تمام شرایط آمریکا کنار اومدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
آمریکا ورشکسته شده میخواهد در ایران سرمایه گذاری کنه اوضاع اقتصادی ایران هم که خرابه هر دو طرف راضی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
این بابا که میگه آمریکا ورشکست شده خودتون خندتون نمیگیره تمام بانکهای ایران ورشکسته هستن بدون استثنا فقط اعلام رسمی نمیشه که بعضی ها رو اعلام هم کردن ایران خودرو وسایپا وبسیاری از کارخونه های دیگه هم ورشکسته هستن یعنی اقتصاد ورشکسته وویران
گروگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
26
مشخصه دیگه بقا وماندگاری حکومت. اسمش مذاکرست ولی دراصل باج دهی هست برا موندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
4
گویااقای زید ابادی شما به هر انچه در اطراف تان می گذرد همیشه با اشک و ابهام نگاه می کنید شما باید خوشحال باشید که فعلا جنگ از روی کشورمان برداشته شده است اگر یک تحلیل گر سیاسی هستید باید بدانید قرت نتانیاهو از ترامپ بیشتر است امریکا بر اساس قدرت یهودیان پایه گذاری شده و یهودیان بدنبال برچیدن توان هسته ای موشکی و .....هستند و حتی بدنبال طرح لیبی برای کشورمان هستند اقای زید ابادی نمی دانم شما چگونه فکر می کنید اما کمی تفکر می تواند شما را به اگاه کند که در اطاف شما چه می گذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
7
این مطلب حتی ارزش خواندن هم ندارد
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
15
عجیب نیست یک سال پشت پرده دارن زدو بند میکنن ترور ترامپ یک بازی بود برای انتخابات تا به پیروزی برسه و این کرانی های بی دلیل. در ایران هم به خاطر فراهم کردن افکار عمومی است که راحت بتوانن به اهداف خود برسن نه مردم امریکا نه مردم ایران برای هر دو حکومت ارزشی ندارن و فقط سیاهی لشگر هستن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
2
بلاخره سران نظام بر سر مذاکره اتفاق نظر دارند و اینکه در این شرایط وطیفه همه این است که از تیم مذاکره کننده حمایت کنند .بازشناختی از جغد ها ی شوم که دوست دارند با ایجاد تردید خودی نشان دهند بیشتر شک بر انگیز است.
شیرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
4
درود،آغای زید آبادی ، اینگونه ادبیات دیگر در دنیا منسوخ شده است ، اگر قرار بود به شما و یا به من اطلاع میداند ،شما را نیز به آن‌جلسه می‌بردند ، کمی صبور باشید.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
15
داداش پشت پرده نمی‌خواد وقتی همه دوستان اقامت آمریکا دارن و برای مردم چهل سال فیلم بازی کردن
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
9
اکثر مردم ایران امیدوارند که مذاکرات بالحاظ منافع ملی ایران،بانتایج خوب ومفیدبه اتمام برسد.
ناشناس
|
Ukraine
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
2
بدبختی این است که یک بی سوادی مثل این آقا مفسر سیاسی - اجتماعی- حقوقی- جامعه شناسی - روشنفکر آنهم از جنس دینی و مذهبی - هر روز یک چیزی از خودش در می کنه .نوشته هاش تاب اثبات ندارند
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
9
تبانی و همدستی و معامله ای بین پوتین و ترامپ برسر ایران بصورت مخفیانه مبنی بر انتقال اورانیوم به خاک روسیه صورت گرفته است تا با خلع سلاح ایران در مرحله بعدی موضوع موشکها و نیروهای نیابتی و سپاه را مطرح کنند و ایران با قطع امید از روسیه خواسته های ترامپ را راحت تر بپذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۳
پوتين ترامپ اسرائیل عربستان تکیه جولانی طالبان چه نقشه هایی برای تجزیه ایران رادارند همین مذاکرات بعدش حمله به بهانه های مختلف میزنند زیرمیزی ایران تنها مانده.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
2
پشت پرده این مذاکرات خواسته مهمه ترامپه که گفته تو ۲ ماههآینده یه دست آورد مهم جهانی میخواد وقتی برخی از اطرافیانش مخالفت کردن گفت مهم نیست که اینهمه قراردادو تفاهمی که ازشون خارج شدیم چیشد؟ از اینم بوقتش خارج میشیم فعلنم که همه چیز هیجانیه خیلی زود همه میفهمن هیچ دست آورد اقتصادیی درکار نبوده و سالها طول میکشه اگر سرمایه گزار خارجی بخواد بیاد یا بانک جهانی بهمون وامی بده چون حداقل ۲ سال زمان میبره تا تحریمها برداشته بشه البته اگر اونا بخوان بردارن فعلن یه توافقه دوربینی بهمراهه امضا با ماژیک صبور باشیم تا ببینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
7
آی اونایی که تحقق آرزوهایتان رو در به نتیجه نرسیدن مذاکرات می بینید ، چهارتا برگ دلار و چندتا سکه و چندگرم طلا و یکی یا چند تا ملک و خودرو ، ارزش نابود شدن اقتصاد ایران را ندارد ، به کوری چشم کاسبان تحریم وکاسبان جنگ این بار توافق صورت خواهد پذیرفت چون هم خواست ایران است هم خواست جهان ، به امید بیچاره شدن امثال شما و رژیم کثافت اسرائیل
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
8
3
همینکه رهبر با درایت ایران زمین میفرمایند نه ناامید باشید نه زیاد امیدوار نشان میدهد مذاکرات درست در جهت منافع ملی ایران پیش میرود و ضلع سوم آن روسیه است که ما با همراهی با دشمنان قسم خورده آنها و جنگ رسانه ای آنها هم روسیه و هم چین در حال حاضر دوست ما هستند از خودمان رنجانده ایم و صورتی آمریکا ما را تحریم و پولهای ما را مصادره کلیه بانکهای جهان را بر ما بسته آنوقت آمریکا دوست است آنها که نفت ما را میخرند کمک به اقتصاد ما میکنند و از ما حمایت سیاسی میکنند شده اند دشمن ما
و اکنون هم مطمئن باشید ضلع سوم مذاکرات روسیه و چین و خصوصا روسیه است که از طرف روسیه میانجیگری در کار است و قبل از شروع مذاکرات پشت پرده غیر مستقیم توافقاتی شده که اگر آمریکا سلطه گر دوباره زیر میز نزدند حتما سریع به نتیجه خواهند رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دیدم‌درمورد‌سوریه،لبنان‌وغزه‌همه‌پیش‌بینیها‌درست‌درامد‌باعمود‌خیمه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
4
من نظرم رو در مورد فرد مصاحبه کننده یعنی احمد زیدآبادی هست که فردی فرصت طلب و بی سواد و نوکر بانک های چپاول گر اقتصادی هست
لطفاً از ایشون نه سخنی و نه مصاحبه ای بگذارید
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
3
نمیشه امثال شماها بشینن یه گوشه ماستشون رو بخورن کاری به کارا نداشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
6
8
احتمال توافق خیلی ضعیف در حد صفر است اگر جنگ هم نشود ابر تورم قوی با تشدید تحریم‌ها بساط ملت مملکت را در هم خواهد پیچید تا خامنیی ملعون منفور مطرود مغضوب رهبر است این ملت مملکت روی آرامش آسایش امنیت رفاه معیشتی را نخواهد دید
پاسخ ها
سعید‌آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
چندمیلیون‌دلار‌ذخیره‌کردی‌ازمن‌می‌شنوی‌تا‌سکته‌را‌نزدی‌تبدیل‌به‌ریال‌کن‌این‌یک‌حرف‌خیرخواهانه‌بود‌.این‌حرف‌را‌جدی‌بگیر‌چون‌خبردارم‌بهت‌میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دهنتو ببند تو ملعونی بیچاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
هرکس به ناءب برحق امام زمان اقایمون خامنه ای توهین کند خدا عاقبتش رابخیرنکند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
2
آدم های نادانی امثال شما تا بخواهید بدانید صد بار کلاه سرتان رفته .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
1
1
ازاین ترسم که یک کلاهی سرمان بگذارن که طی این سالیان دراز هرچه رشیتم بر باد رود دولتی ها مواضب باشید
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
که مثلاچی بشه طی این سالیان چه گلی برسرمون زدن توروخداشماهادیگه آتیش بیارمعرکه نباشیدنون به نرخ روزخورا
بهزاد زارع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
1
این آقای زیدآبادی دیگه کیه!!!!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
0
درودبرشما. آقای زیدآبادی : شما باهوش تر از آنید که از پشت وجلوی پرده خبرنداشته باشید. استادِگرام: آنطرف میز کسی نشسته که ادعائی را که دارد عملی میکند.! چرا؟ چون اعتماد به نفسِ بالائی دارد . وقتی تصمیم دارداز مشاورین استفاده کند ، غیر از تحلیلِ جوانب اقدام وامضایش تصمیمی نمیگیرد وجنگ طلب نیست. از موقعیت بکرِ ذخایر ایران آگاه است وپول پرست . چون تصمیمات وموضع پیشینیان خودرانقد میکند میخواهد تنها کسی باشد که تابوی این جدائی ایران از آمریکا را بشکند. پس دستِ بالارا دارد این پشتِ پرده بود؟!
پاسخ ها
احمد
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خدا لعنت کند خناسان وخبیثان روزگار را معلوم نیست روی چه پاشنه ای هستن مثل همین زید آبادی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
4
5
تا روسیه نخواد اتفاقی نمیفته...روسیه هیچ وقت ایران رو دودستی تقدیم غرب نمی کنه...
پاسخ ها
احمد
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خدا لعنتتون کنه که نمیدونین چی میخوای ...از دستتون بر نمیاد فقط زر میزنین
ایران مقتدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
0
6
به احتمال زیاد از قبل به طور مخفیانه مسائل را به نحوی حل و فصل کرده‌اند و اکنون دنبال جمع بندی هستند، ضمناً چون هم اکنون مذاکره مربوط به دو کشور اصلی است با برجامی که 7 کشور در مذاکره بودند، طبعاً بسیار زودتر حل و فصل می‌شود.
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۳۱
2
15
توافق اصلی بین روسیه و آمریکاست ک قبلا انجام شده
پاسخ ها
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
چرا حرف بی ارزش میزنی چه ربطی به روسیه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اگر هم مذاکرات به نتیجه هم برسد جز مقداری نفس مصنوعی به مردم مظلوم ایران چیزی نمیرسد گذر زمان به طور قطعی این نکته را ثابت خواهد کرد
سعید‌آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
چند‌میلیون‌دلار‌ذخیره‌کردی‌‌‌ازمن‌می‌شنوی‌هرچه‌زودتر‌تبدیل‌به‌ریال‌کن‌تا‌مشکل‌سلامتی‌پیش‌نیومده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
مراقب خیانت وزدوبندوطن فروشانی مثل ظریف وزیباکلام ونصیری وامثال اصلاح طلبانی که سالهاباسیاستشان جلوی رشداقتصادی وعلمی کشورراگرفتن باشید،،اینهاسالهاست که باآمریکادرارتباطن واهداف شومشان رابه جلومیبرن،،خیانتی درراه هست وطن دوستان ودلسوزان واقعی هشیارباشید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
ای بر تو لعنت آخه تونظرندی می میمری ناکس مردم دارن فلج میشن مردم زندگیشون ازهم پاشیدباباشماروبه قرآن بریدبمیریدبزاریدسیدکارخودش روبکنه دشمن داخلی قوه قضاییه جواب این بی خاصیت روبدین.
محسن تقی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زید آبادی لطفاً خفه شو ، این همه سال مردم دارن عذاب میکشن بخاطر تحریم ، حالا که میخواد خوب پیش بره شما ناراحتی ، صددرصد خودت از کاسب های تحریم هستی که ناراحتی
احمد رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقا زیی آبادی ببخشید انتقادی بودن روی تفکرات شما تأثیر بگذارد مثبت فکر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
سلام ، دوستی و دشمنی امر نسبی است و ذاتی نیست تا وقتی منافع طرفین لحاظ گردد چرا جنگ؟ در برجام اگر ورود آمریکا به اقتصاد ایران منع نگردیده بود این تواق پاره نمی شد ولی ظاهرا بازنویسی با تغییراتی صورت می پذیرد اما چون همیشه شرایط امنیتی و نظامی توجیهی برای تداوم رویه چهاردهه اخیر ایران بوده و دیگر خرید زمان مطرح نیست باید جام نوشید چه بهتر که کنترل شده باشد ولی در نهایت تفکر گفتگوی تمدنها با اولویت اقتصاد و پرهیز از نفرت پراکنی و جنگ افروزی مطالبه مردم است و حاکمیت هم درک کرده که نمی شود باید تعدیل گردد.
اصولا گزینه مقاومت و قدرتمندی برای رسیدن به همین شرایط بود وگرنه گزینه حذف بیشتر شامل ما می گردد پس استحاله یا تغییر رفتارها روی میز است
حسین شهبازی
|
Moldova (the Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زید آبادی سوزش افرادی چون شما وطیفه منحوستان که مملکت ومعیشت مملکت را گرو گرفته اید تا دلارهای غارت شده درزمان حسنروحانی را بفروشید ؛ خیلی دردناکه تا بفهمید مشکوک بوددن یعنی چه؟؟؟؟!!!!
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
من به صراحت میگم این تیم اعضایی هستند که در تیم دولت روحانی نیز حضور داشتند و الان درسته ظریف شخصا حضور نداره ولی به نوعی ارتباط تنگاتنگ بین‌شان هست و امکان هر نوع رفتاری هستش بخاطر اینکه وقتی خیانت های ظریف آشکار شد و جاسوسان تیم هم مشخص شد برخوردی با آنها صورت نگرفت درحالی که باید محاکمه می‌شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
هر چه هست به شما مزدوران لجن منافق ربطی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
جوجه را آخر پائیز باید شمرد عجله نکنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
زیدابادی توسرپیازی یا ته پیاز ملت بزرگ ایران دیلماج نمیخواهد دلسوز وکاردان میخواهد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زیدآبادی سریع برو دلارهاتو بفروش ای کاسبان تحریم و بدبختی مردم
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
سلام فقط ریز دلار طلاست از خونه بیلند بیرون بره طرف ساخت ساز رونق اقتصادی راه بیفته. مردم بفروشند توزرر دولت خوشحال بشه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
هشدار به مذاکره کنندگان ایرانی ****
آمریکا برای این شرایط گروهی کاردان و هوشیار به مسائل سیاسی و با اهداف تعیین شده دارد .و قصدش امتیازگیری و سپس نابودی ایران است دولت ایران ابتدا باید ضمن تسویه مالی با جاسوسان و مافیا و دوتابعیتی آنهارا لز ایران اخراج نماید و سپس با دارا بودن تسلیحات مشابه امپریالیست مذاکره را در حد خط قرمز موشکها و تسلیحات آغاز نماید و گرنه در مدت زمان‌کوتاهی ایران را نیست و نابود می‌کند و با هیچ کشوری تعا رف ندارد برای بقای خود دست به هر کاری می‌زند حتی دوستان چاپلوسی در اما ن نیستند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بزارید برای یکبار هم که شده شرایط این مملکت خوب بشه ـ
رابطه با آمریکا خیلی هم خوبه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
جناب زیدآبادی جنابعالی کجای سیاست این مملکت حضور داری که همیشه با افاضات خودتون تو دل مردم را خالی می کنید . تا حالا چقدر از پیش بینی هاتون درست از کار در آمده ، یا حتی نزدیک به واقعیت بوده ، چرا دست از سر این مردم بیچاره بر نمی دارید ، بروید زیدآباد به باغهای پسته برسید همه خشک شدند ، شما را چکار به تحلیل سیاسی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
عینک را عوض کن تا کور نشوی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
گم شو ۴۵ سال با سحر وجادو واراجیف مردم وجامعه تیران را به مرز نابودی کشوندید ما ملت ایران با کسی دشمنی نداریم دشمنمون امثال شما هستند که با ناز ونعمت رو اسکلت این مردم شاهانه زندگی کردید .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
۱۰سال از عمر ما مفت رفته بدبخت شدیم ب خاک سیاه نشستیم تازه اقا ناراحته اره شمای ک‌ماهی ۵۰میلیون حقوقته ناراحتی نداری جای من کارگر باماهی۱۲تومن‌نیستی ک بدونی چی میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
امریکا داره مارا سرگرم میکنه تا اسراییل نابهنگام تاسیسات را نابود کنه
عبدالسلام کریم زاده پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
این آفای زید آبادی به خودش هم مشکوک است،این نشد آن وآن نشد این .....همیشه همینطور بوده..
آقای زید آبادی این امریکا هست که محتاج مذاکره با ایران است،امروز ایران کلید راهای مسدودشده امریکاست ،امروز ایران حتی اگر بمب اتم بسازد برای امریکا ایرادی ندارد،برای امریکا این مهم است که با چین وروسیه ارتباط نداشته باشد ،امروز اگر ایران رضایت دهد که بازارایران برروی تجار وصنعتگران امریکایی بازشود نصف مشکلات امریکا برطرف خواهد شد ....آفای زیدآبادی امروز امریکا محتاج ایران است میفهمی یا مثلا همیشه نه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
زید آبادی هم مثل دلالان دولارو . طلا محتکران کالا. قاچاقچبان کالاو داور . افراطیهای داخلی .مخالفان جنهوری اسلام که اگر این تایوئی که بین ایران امریکاحل بشه نافعشون بخطر میوفته .کسب وکارشون سوت وکور میشه.شروع به آیه یاس خوندن . آب به اسیاب دشمن ریختن شدن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اقای زید ابادی45 سال بدبختی جنگ گرانی دلا چندین هزار برار کافی نیست ملت ایران از درون داغونن خدایی بیخیال شید این چند صباح زندگی ارزش این همه ظلم نداره
اخه ما اگر هم وطنیم پس نباید فرقی بین بچه من وشما باشه مردم ایران سخت کوشن ودوس دران زندگی با کرامت میخوان خواهشا اینقدر بی مسولانه سخن نرانید
حسن پیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
شاید قول دادن نفت ومعادن ایران رابه جای اینکه مفت به چین وهند وروسیه بدهند به آمریکا بدهند این احتمال ۹۰درصد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
موقعی که حضرت
مسعود محمدآبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زیدآبادی به خدمت مبارکت عرض کنم همه این صحبت هایی که شما میکنین درسته ولی اینبار مقامات اول دو کشور خواستشون توافقه و تصمیمشون بر پایان این دشمنی دیرینه هست... حالا هر چی که در خلوت یا شفاف پیش بیاد و بر هر طریق....​مهم نیس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
2
وسرماملت همچنان بی کلاه....
ابراهیم گودینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زید آبادی آمریکایی ها از آنچه که گفتند کوتاه آمدند الان آمریکا می‌گوید ایران بمب اتمی نداشته باشد که رهبر عزیزمان و ایرانمان گفتند که بمب اتمی حرام است و ایرانمان نیازی به بمب اتمی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
انشاالله توافق میشه مردم از این بی ثباتی اقصاد دربیان یه نفسی بکشیم به کوری اونایی که نمیخوان مذاکرات نتیجه بده میترسن جیبشون کم تر پربشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
سلام
اینکه افرادی مثل زیدآبادی زیبا کلام خود را مکلف می کنند نسبت به هر اتفاق یا صدایی جیغ و ویق کنند و قلم نشان دهند توهمات ذهنی و کج فهمی های خود را به جامعه تزریق کنند و شبهات و نگرانی و سردردی برای مردم ایجاد کنند هم از سه حال خارج تیست یا نوکر بی مزد یا نکر با نزد یا خودکم بینی شخصیتی دارند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اینها هم میخوان عرض اندام کنند.یه چیزی میگن شما ناراحت نشید.با این خبر خودتو خراب نکن
کرامت سلیمی
|
Norway
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
منازعه اخیر ایران و امریکا و همچنین جنگ اوکراین منجر به افشای این حقیقت خواهد شد:

سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد.

و ان چیزی که در هیروشیما و ناکازاکی رخ داد یک فریبکاری نظامی برای ترساندن دولتها و ملتها بوده است و امریکا با تهدید دولتها بوسیله همین سلاح خیالی کنترل دنیا را به دست گرفت و مطابق منافع و سیاستهایش مهندسی و هدایت کرد.

تا این دروغ بزرگ در باورهاست ، دنیا همواره در شرایط جنگ ، قحطی ، تروریسم و بیماری های ساخته شده در ازمایشگاه ها قرار خواهد داشت.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
تا امثال دوبهمزنی اقایان ذینفع درراس باشن مملکت پیشرفت نخواهد کرد اینان منافع خودرا درخطر جدی توافق میبینن خدایا باگریه دارم نظر میدم ایا46 سال سیر نشدن ار درامد دوبهمزنی
م.ح.ح.ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
عزیزم مذاکرات پیش میره چون فعلاً سر ۶۰٪ و ۲۰٪ دارن بحث میکنند.اگه بحث برسه به ۳.۶۷٪ و نوع راستی آزماییها و لغو تحریمها یه کم سخت تر و شاید هم محال بشه.چون من شنیدم آمریکاییها میخوان درخواست تعطیلی کلیه فعالیت های زیر زمینی رو بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
مشکل کشور پا همینه که امثال شما یی که نباید حرف بزنند بی موقع دهنشون باز میشه به تو چه. بزارید تا کشور به آرامش برسه وبعد با اجازه شماها دزدهای کوچک. و بزرگ هم مردم کشور یه نفسی بکشن مت. رهبر داریم هر چه گفته درسته
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
یکی از دلایلش اینست که نیابتی ها تقریبا مهار شده اند و دیگر مسئله غرب و اسراییل نیستند .‌دوم اینکه ترامپ در حصول نتیجه عجول است . سوم اینکه ایران خطر را حس کرده و بیخود جر و بحث نمیکند .
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
یکی از دلایلش اینست که نیابتی ها تقریبا مهار شده اند و دیگر مسئله غرب و اسراییل نیستند .‌دوم اینکه ترامپ در حصول نتیجه عجول است . سوم اینکه ایران خطر را حس کرده و بیخود جر و بحث نمیکند .
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
حتما باید دو سه سال درگیرش باشن برن و بیان بریزند و بپاشن، تا مشکوک نباشه. زیدی جان
کاردر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اینم مثل برجامه که یه ساعت هم مجلس مطالعه نکرد آخه شیطان بقدری پیچیده و وقت‌گیر و توهم انگیز حرف میزنه تا یه جایی که ایران خسته بشه گاف بده ، ندیدید چه بلایی سر تیک تاک چینی آوردن !!دورش کردن مثل کفتار از دست شیر نر چینی تیک تاک رو که میلیاردها دلار سود داشت از چنگش در آوردن !!!! حالا پپه های ما ساعتها باید بشینن کلمه به کلمه رو وارسی کنند آخرش هم هیچی نمیفهمن و گاف آخر رو میدن، این شیطان دیگه نمیگه نماز نخون میگه چه نماز قشنگی میخونی، تا بیشتر در سجده بمونی و بچه اش (اسراییل) کارش رو بکنه، خدا رحم کنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
احتمالا عمانیه این وسط داره اشتباه پیام رسانی میکنه تا دوطرف به توافق برسند!
۵۶۶
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
زید ابادی غلط اضافه میکند مزاکره گره خورده از قبل به صراحت باز شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اگه توافقی بشه که نمیشه آمریکا با کدوم کشور توافق کرد که به اون کشور ویرانی واسیب رسوند مردمشو بیچاره کرد از فلسطین وسوریه وعراق ولیبی وافغانستان ولبنان که دارید میبینید آشفته بازاری درست کرد تو تمام کشور ها خداییش اینا ومیدونیدوباز به این خوک صفت‌های بیشرف اعتماد میکنید من کلاس سوم راهنمایی رو خوندم خداییش برید تحقیق کنید ضربه اصلی رو خود جماعت خوک تبار ترامپ صفتهای داخلی دارن بما می‌زنند از قاچاق سوخت قیمت دلار که دست دولته بقول فرمایش روحانی مردم دلخوش نباشید بفکر خودتون ناموستون وطن عزیزمون باشید رهبری هیچ چیز رو تا حالا برعکس گفته جان ناموستون برید تحقیق کنید بعد بگید چه خبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
مجلسو ی مشت بن..دست گرفتن ب روایت تصویر آخه مرتیکه مگه مجبوری تو حال خماری بیای شعر بگی چهره بنگیتو لااقل میساختی عمله
عبدالرضا بيرقداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
به گوری چشم آنهایی گه دلار و طلا پنهان کردند گه به امید خدا سکته کنند و کسانی که چشم پیش رفت ایران اسلامی را ندارند همه آنان چه ایرانی وچه کسانی که در خارج هستند به امید خدا دنبال قبر جا باشند گه روز به روز مثل دلار گران خواهد شد مشاهدپول قبرجا هم نتوانند بخرند آن گاه باید آنان را در مستراح انداخت
علی عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقایان آمریکا ایران را به تسلیم دعوت کرده یکلحضه فکر کنیدمعنی این دعوت چیه یامذاکره یا بمب یاامضا یا بمب خوب این مذاکره از اولش معلوم است آقایون ترسیدند تسلیم راقبول کردندوسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بتوچه
ع ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
مسولین حق مردم ایران را نباید زیر پا بذارن و انرژی هسته‌ای
را با مذاکره معامله نکنند و گول خنده های دشمنان را نخورند
ک بعداً پشیمان شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
0
این‌که آمریکا کفگیرش تو همه زمینه ها به ته دیگ خورده صد در صد و قطعیه....
نه قدرت مالی نه نظامی نه سیاسی و هیچ چیز براش نمونده ابهتش شکسته و چون نابودی خودشو به چشم دیده بعد اینهمه پدرسوختگی و ترور و کشتار، حالا افتاده به غلط کردن منتها چون هنوز میخواد غرورشو حفظ کنه و بگه من گنده ام مثلا اومده مذاکرات.
امیدوارم اینبار دیپلمات‌های ما بند رو آب ندهند و دارو ندار و شرف ما رو معامله نکنن.
باید مردم از تمام جزئیات مذاکرات باخبر باشن و هیچ کدوم از نماینده های سیاسی ایران چیزی رو ابلهانه و ساده لوحانه قبول و امضا نکنند.
همه چیز رو حداقل با رهبر و مشاورانش در میون بگذارند مثل دفعه قبل گول نخورن البته من میگم خیانت؛ خودشون میگن اشتباه...
الان ما دست بالارا داریم.خیلی هم بالا؛ اگه فهم بعضی ها برسه.این ایرانه که باید مدعی باشه و شروط بزاره نه آمریکا.با گروه مترجمان و وکلای حرفه ای مشورت کنند و تمام عواقب حرفها و ضمانتها رو در نظر بگیرن.
داخل کشور رو دریابید که الان وقت گیر انداختن خاینهاییه که دستشون رو شده. کسایی که با افزایش دروغین دلار و طلا خون به دل و دنیای مردم کردن و جیبشون و کسری بودجه دولتیشون را و دزدیهاشون رو پر کردن.
دشمن ما داخل کشور خودمونه همونطور که رهبر گفت.دیگه مردم گول پایین اومدن دلار و طلا نمیخورن که هیچ هیچ ربطی به مذاکرات نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
تاخرتناق تو توهمی خدا یه عقل بیشتری اول به من بده بعد به شما
مستور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
خدا ساخته شما رو برای ساز مخالف
ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
باسلام خدمت جناب آقای زیدآبادی کجای توافق مشکل دارد؟برادرمگراین تیم موردتاییدرهبری نیست ؟چرابرخی ازکاسه آش داغ ترمیشویم ؟بیمارهاراهم دریابیم ؟این حرف شماراهم آدم های عادی وازکاسه داغ ترازآس راشنیده ام لطفااززدن حرفهایی که درتخصص مانیست اجتناب کنیم همه ماپیروخط ولایت ورهبرعزیزمون هستیم پس بهتراست اولا اعتمادکنیم به تیم حرفه ایمون وسپس ازحرفهایی که مسبب ناراحتی وجدایی میشوداجتناب کنیم بقول رهبرفقیدمون ماهرگزبه دنبال بمب اتمی نیستیم وشفاف سازی کرده ایم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
دیگی که برای ملت نمیجوشد.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بله درست میگه. بعد ۴۶ سال دشمنی. عجیبه که هر چی می گیم آمریکا قبول می کنه. فقط می خواد انگار راهی برای ورود به کشور پیدا کنه که با تجهیزات یا جاسوسی یا .....شهرهای زیر زمینی موشکی ما را پیدا کنه یا هر اطلاعات باارزش و محرمانه ما را پیدا کنه. دقیقا
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بله درست میگه. بعد ۴۶ سال دشمنی. عجیبه که هر چی می گیم آمریکا قبول می کنه. فقط می خواد انگار راهی برای ورود به کشور پیدا کنه که با تجهیزات یا جاسوسی یا .....شهرهای زیر زمینی موشکی ما را پیدا کنه یا هر اطلاعات باارزش و محرمانه ما را پیدا کنه. دقیقا
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
کاسبان تحریم مخالفان امروز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
دوستان قهرمان کسی نیست که فقط در میدان پیروز می‌شود بلکه قهرمان واقعی کسی است که شکست را قبل از نابودی کامل پذیرفته ودشمن را متقاعد کرده می‌توانیم صلح کنیم تا از خسارت جنگ به دور باشیم چرخش قهرمانانه وحتی معلق قهرمانانه زدن خود قهرمانی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
حالابازدارن ملت ایران و بازی میدن گرانی ارزانی گرانی ارزانی بی حکمت وبی رقبت نی
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
با عرض سلام خدمت آقای زید آبادی و همراهان گرامی ایشان! برای شما وطن فروش ها که توی (اون جای تان) که میخواهید بگذارید در آغوش آمریکایی ها خبر خوش است حالا دیگر چرا ساز ناکوک میزنید کمی دگر صبر کنید وازلین حتما باید خودتان ببرید چون میدانم آمریکایی ها را خوب میشناسید.....
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
با عرض سلام خدمت آقای زید آبادی و همراهان گرامی ایشان! برای شما وطن فروش ها که توی (اون جای تان) که میخواهید بگذارید در آغوش آمریکایی ها خبر خوش است حالا دیگر چرا ساز ناکوک میزنید کمی دگر صبر کنید وازلین حتما باید خودتان ببرید چون میدانم آمریکایی ها را خوب میشناسید.....
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
این کوتاه آمدن آمریکا یک سیاست است و ترامپ درست مثل زمانی که بچه بودیم مادرمان دمپایی دستش بود می گفت بیا بیا کارت ندارم. داره فریب میده ما هم الکی احساس موفقیت می کنیم
ملت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زید آبادی می شود ساکت شوی و پارازیت نیندازید شما و امثال شمارا می گویم که نمی خواهید این مردم و کشور در رفاه و آسایش باشند چون به صرف تان نیست پس حرف نزنید و ساکت شوید تا تیم مذاکره کنند به دور از تشویش شما ها کار خود را انجام دهند بلکه این مردم مظلوم و ستم دیده کمی هم مزه خوشبختی و رفاه را بچشند در غیر این صورت با ملت غیور ایران طرف هستید .
Rammp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
ما تنها ملتی هستیم که با بالا رفتن دلار به سمت ۸۵هزار تومان ناراحت شدیم و با رسیدن دلار به ۸۵هزار تومان خوشحال
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
خطر انقراض واقعی!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آقای زیدآبادی دلار یک شبه 105 شدنی کجا بودی نظر نمیدادی اینهمه رشد را انتقاد کنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
دلیلش اینه که شما در جمع اونها نیستید
میثم تاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
تانباشد چوب تر فرمان نبرد گاو خر
ازترس جنگه که سری پیش میره نگران نباش تبل تو خالی داره خودشو نشون میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بزرگان خودمون قبل از مذاکرات میگفتن این مذاکره نیست تحکم هست. تسلیم شدن هست. تسلیم و تحکم هم که دیگه وقت و زمان بیشتری نمیخواد. اونا مینویسن و ما هم امضا میکنیم. تمام. نظر شما غیر از این هست؟ دلم می‌سوزد و کاری ز دستم بر نمی اید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
وقتی بنی صدر زمان رئیس جمهور باشد سعی بر توافق حتی برضدملت میباشد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
مذاکرات نتیجه اش هر چی باشه..انشاالله که به نتیجه خوب برسه.. ولی هر چی بشه..
عزیزان اونجوری نیستش که دراین سالها درفضای مجازی گفتند ...همه چیز هرزون‌میشه.‌به همه مردم یه شاسی بلند و یک ویلا وحقوق ماهانه بالا بدن!!.
ترکیه..مصر.‌عراق..ارژانتین..وایمان وکشورهای دیگه که کلا با آمریکا یکی هستند مشکلاتشان ..تورم..و...کمتر از ایران نیست..
برای رفع مشکل باید با سودجویان..دلالان ودزدان و...داخلی مبارزه کرد..همونهایی که در فضای مجازی پول مفت پخش می‌کنند و هر چی خواستن به خورد ملت میدن...همونهایی که خودشون باعث بدبختی کشورند ولی درفضای مجازی با پخش پول بقیه را متهم می‌کنند.. مشکل ما همین‌ها هستند واقازاده هایی که میلیارد دلار صرف تفریحاتشون می‌کنند.
نه آمریکا واروپا!!!؟؟؟
شادمهر
|
Canada
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
دقیقا نکته همینجاست که آیا ترامپ به همین راحتی میخواهد از چالش بزرگ خود در منطقه عبور کند و با امتیازاتی بیشتر از برجام که حق غنی سازی ۶۰درصدی را به ایران بدهد و اینکه آیا منافع آمریکا در این است که اجازه ی غنی سازی دهد و آیا او میتواند کنگره آمریکا را به این امر راضی کند چرا که توافق برجام در صورت قبولی آمریکا به غنی سازی ۶۰ درصدی ضعیفتر نبود و آیا اصلا چنین چیزی امکان دارد که ما با آمریکا به یک نقطه نظر مشخص برسیم که در آن ایران امتیازات بیشتری نسبت به برجام دارد و نقش اروپا و اسراییل و کشورهای حوزه خلیج فارس در این میان چه میشود و آیا آمریکا همه این قدرت ها را کنار گذاشته و ایران با چین و روسیه که ادعا میکنند در این میان منافعی دارند و تا کنون از ایران حمایت کرده آند که البته کمونیست فقط جهت غارت ایران این حرفها را میزند چه میشود خلاصه بازیه جالبی شده و کن فکر میکنم این فقط میتواند یک پیروزی برای ایران باشد و منافعی که آمریکا میتواند از سرمایه گذاری در ایران ببرد و این دشمنی ۴۶ ساله به پایان برسد و فشارها بر چین و روسیه را بیشتر کند و چین و روسیه از معادلات منطقه آیه خاورمیانه بیرون برانند و این آرزوی امروز آمریکاست چون با بودن ایران کنار آمریکا وضعیت در خاورمیانه کلا به نفع آمریکا خواهد بود و میتواند به یک اهرم برای روسیه و چین تبدیل شود و این به نفع ایران هم خواهد بود چون در آینده اگر چین و روسیه تبدیل به یک قطب قدرت شوند و از لحاظ اقتصادی رشد کنند آسیب آن به مراتب بیشتر از حضور آمریکا در خاورمیانه است چون آنها به سرزمین ما نزدیکتر هستن .
عبدااله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اگر نظر کیهان را بخواهیم مسول کیهان یک چیز میخواهد نابودی ملت و کشور ولی در جلسات فعلی باید هیبت ایرانی شش دونگ حواسش جمع کنند مثل صلح امام حسن نشود که انشاالله چنین نخواهدشد دردام آمریکا نیفتند اگر مو مو نظر رهبر را اجرا کنند هرگز چنین نمیشود ازتوپ تشر چند فعال داخلی و خارجی اصلن نترسند با توکل بر خدا و اندیشه اندیشمندانه موفق می‌شویم
اسلام
|
United States of America
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
شما ناراحتی ؟دم شما به دم اختلاسگراها و کاسبان تحریم وصل هست ...دیگه همه می دونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
انشاالله به نتیجه میرسه و کشورمان را در اوج قدرت از همه لحاظ ببینیم
جانباز دفاع مقدس سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
سلام یکی جواب این شریعتمداری رو بده که خانوادشتو کانادا از پول بیت‌المال ارتزاق میکنند
ناصر نخعی مقدم(سعید)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
در هر حال ، همیشه و در هر حالتی مذاکره و توافق بهتر است و منطقی تر و معقول تر !!! وگرنه آنطرفه توافق و نقطه مقابل آن جنگ است ... بنابراین در نظر بگیرید !!! آیا توافق بهتر است یا جنگ !؟ کدامیک میتواند سازنده تر باشد !؟ خداوند به انسانها گوش و زبان داده برای حرف زدن و گوش کردن و تفاهم و نه بستن گوش و چشم و بجای آنها از دست و پا برای مشت و لگد و جنگیدن استفاده کردن !!! آدم عاقل تا جایی که امکان پذیر باشد از جنگیدن پرهیز میکند !!! و جزئیات این توافق و مسائلی مانند سریع یا کند بودن و پشت پرده داشتن و نداشتن ... به جناب عراقچی و مذاکره کنندگان و مسئولین ، مربوط می شود ، که وجدانشان بیدار و حق و حقوقِ یک ملت و مسئولیت آن برعهده شان است ولاغیر ... همیشه سعی کنیم عاقل باشیم و عاقلانه مسائل را ببینیم ... توافق بسیار بسیار بسیار بهتر است از تقابل و جنگ و ویرانی ... حتی اگر بخواهیم فقط از جنبه مالی درنظر بگیریم !!! یک توافق بد هزینه اش با یک جنگ و درگیری کوچک هم قابل مقایسه نیست ... واقع بین باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
به‌نظرم‌دیپلماسی‌جهانی‌‌دارد‌روبه‌شکست‌میرود‌وجهان‌دارد‌به‌مصاف‌یک‌جنگ‌جهانی‌میرود‌که‌تقریبا‌اکثر‌کشورهای‌جهان‌را‌درگیر‌خود‌میکند,مذاکرات‌به‌این‌شدت‌‌خبر‌از‌‌یک‌سناریو‌فراتر‌از‌مذاکرات‌را‌میرساندتا‌اخر‌این‌سال‌خیلی‌از‌اسرار‌برجهانیان‌آشکار‌میشود
تامکت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
الهی هرکسی که به پیشرفت مزاکرات برای صلح و خوشبختی مردم ایران مانع تراشی می‌کنه نسلش را منقرض بفرما
لعنت خداوند به اونایی که باعث شدند برجام شکست بخوره هرکه که بود و هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
مذاکرات از روی عقل و درایت باشه چون ما با دشمنی سر کار داریم که خیلی دغلکاره اون تحریمها وبرجام که یادتون نرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
سر به فلک کشیده اجناس عجیب نبود اما روند توافق عجیبه،،واقعا عجیبه
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
یکی از شروط نه گانه ایران روند سریع مذاکرات است چون مذاکرات محرمانه است درز اطلاعات باعث دخالت دشمنان و سنگ اندازی آنان در مسیر مذاکرات میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
آفرین بر تیم مذاکره کننده که خلاقیت و توانایی خود را به رخ جهان کشیده آقای عراقچی از زحماتت متشکریم یه ملت دعایت می‌کند به دشمنان مردم اعتنا نکن سکان کشتی دست شماست از رایی که به آقای پزشکیان دادم خوشحالم.
ایرانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
والله بنده نیز احساس بدی دارم و مشکوکم به اینکه نکنه آمریکا میخواهد وقتی مطلع شد ایران سلاح هسته ای ندارد به ایران حمله کند.امیدوارم نقشه ی شومی در سر نداشته باشند و مثل ی دولت واقعی و با هدف برقراری صلح و ثبات به ایران نزدیک شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
0
مگر ارباب و رئیس کیهانی ها و پایدارچی ها بی خبر است؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
0
ما با امریکا اختلاف بنیادین داریم و هیچوقت حل بشو نیست
با اعمال تعرفه ها جهان بیش از پیش در حال دوقطبی شدنه و چین در حال یار گیریه، امریکا مجبوره با نمایش هم که شده از نزدیک شدن بعضی کشورها به رقیب جلوگیری کنه،
هیچ مذاکره ای درکار نیست
فقط وقت کشی و وقت خریدنه
جنگ کاملا قطعی است
دوستی با امریکا در حالی که غزه و یمن زیر بار آتشه؟
امحا اورانیوم ۶۰٪ بعد از این همه جون کندن؟ خیلی سادس مذاکره امکان پذیر نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
2
بوی خوشی از این مذاکره نمیاد
مطمئنا کلکی در کار هست
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
1
سلام بعضی ها چشم دیدن پیشرفت ایران عزیز ندارن
دل مردم خالی نکنید به گوری چشم دشمنان ووطن فروشان ایران وامریکاه مذاکره میکنند مردم دل خوش هستن
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
2
0
خدا لعنت کنه این زیدآبادی را دقیقا خلقوخوی شمربن ذی الجوشنو داره .احتمال زیاد این ماسونه.
سید طاهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
1
اولا شخص ترامپ افتخار میکند که یک حرامزاده ناب وخالص است واز حرامزاده انتظار هیچ خیری نیست بلکه هرچه بیاید شر است واین مذاکرات طبل تو خالی که هیچ سودی ندارند
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
1
1
زیدی دلارهارو باید ارزون بفروشی خخخخ
سلیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
2
0
توافق بین فیل و مورچه یا گرگ و گوسفند یا موش و گربه همیشه عجیب بوده و خواهد بود . توافق بین آمریکا و جمهوری اسلامی هم همینطوره . مرگ بر آمریکا ۴۵ ساله تقریبا از ارکان اصلی نمازهای جماعت وجمعه هست . اعمال حج بدون انجام برائت از مشرکان مقبول نیست . در عرض دوماه همه چی عوض شده . نکنه اصلا همه چی از اصل ماجرا دروغ بوده بهش فکر کردید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
بدون زر زر فقط،تماشا کن.
All
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
اولادوطرف دیگه خسته شدن درثانی ترامپ از باند تجاره وبیشتربه فکراقتصادامریکاست که در وضعیت خوبی نیست واگربا ایران به توافق برسه می تونی حدودهزارملیارددلارسرمایه گذاری کنه وهرچه هم به توافق نزدیک بشوندعده ای نگران میشن شایدهم سراسیمه دنبال خراب کردن هستند انشاءالله که این دفعه هرچه صلاح مردم وکشورباشه همون بشه وایربدخواهان به سنگ بخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
جناب زید آبادی عجیب نیست باتوجه به اینکه ایران برجام قبلی را دراغلب موارد قبول دارد وآمریکا نیز به همین بسنده کرده ظاهرا مذاکرات با تایید موارد برجام قبلی وگذشتن از موارد موردتایید طرفبن دربرجام ممکن است درسایر موارد با اندکی انعطاف پیش به سوی توافق برویم هیچ چیز بعید نیست وبه قول بعضئها امریکا وشخص ترامپ قهرمان صلح لقب گرفته وبه خواست خود خواهد رسید .
توانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
برای امریکا چین خطری بزرگتر از ایران است احتمالا امریکا با نرمش و سازش در برابر ایران یک هدف دارد ، دست چین را از نفت ایران کوتاه کند و بعد دیگر دولت های دست نشانده صادر کننده نفت را به نحوی وادار کند از فروش نفت به چین خودداری کنند و بدینگونه به اقتصاد چین آسیب جدی بزند در این صورت بعد از چین به سراغ ایران بیاید به بیانی ساده تر اول عقبه ایران را بکوبد البته اینکار به زمان نسبتا زیادی نیازمند است ولی برای امریکا ارزشش را دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
1
مذاکرات از دوستل پیش شروع شده بود و توافق هم انجام شده و پیشرفت های چشمگیری هم داشته موارد کنونی اخرین سکانس است .
ل
|
Japan
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۱
0
0
س
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
1
0
صحنه آنقدر درهم و عجیب شده که اپوزسیون خارج نشین حس کیش ومات شدن رو بدست کدخدا لمس کرده و جماعت داخلی نیز گیج از عاقبت و سرنوشتشان که کدخدا بصورت درهم و برهم قراره برخورد کند!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
0
2
درود به جناب پزشکیان که بخاطر مردم جلوی همه ایستاده هر چقدر کاسبان تحریم میخواستن جلو مذاکره رو بگیرند خدارا شکر که خیرخواهانه مردم ایران نگذاشتن موفق بشن این زید آبادی هم یه چیزی گفته به دل نگیرید چون چون حرفش مثل خیلیای دیگه اهمیت ندارد
امیروو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۲
0
0
بنظر من ، از قبل سره کلیات به تفاهم رسیدن و این مذاکرات اولیه برای عوام فریبی هست . البته شایدم اینجور نباشه و امریکا تغییر موضع داده
خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۵
0
0
بنام خدا ،بنظر من که آمریکایی ها چه مردم عامه و چه مقامات آمریکایی با گذشت شون تفاوت زیادی کردند!! کسی چه میداند! شاید حقیقتا به اذن الله به صراط مستقیم هدایت شدند! متوجه شدید!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۳/۰۸
0
0
منافقین تک
نظرات شما